Alla inlägg den 15 november 2012

Av Linda - 15 november 2012 22:56

Är riktigt nöjd nu när jag lägger mej mellan mina prinsessor och inte ätit sötsaker eller onyttigheter på 4 dagar! Varit ut med tjejerna på jobbet å det blev Skagen tårta för min del och ingen efterrätt!
Jag tänker lite så här; jag har lånat ut min kropp till två underbara döttrar, efter den första tog det 3 år att renovera kroppen till ett lite bättre skick än innan... Precis lagomt till nästa flyttade in, nu lånar hon den fortfarande men renoveringen är redan påbörjad och deadline är 1 dec 2013 ;) även om hon fortfarande skulle utnyttja mjölkpaketen...
God natt!

Av Linda - 15 november 2012 08:13

Som vanligt när jag ska kämpa med vikten så tror jag att vips efter några dagar ska jag ha nått mitt mål... Det är det som gör att jag ger upp så lätt... Varje gång! Vägde mej imorse igen å då var det +4 hg från igår... VET att jag inte ska väga mej varje dag MEN jag blir så ivrig... Får försöka tänka såhär ; Jag får vara glad för varje frestelse jag lyckas motstå. Har ju faktiskt haft 3 nyttiga dagar på rad nu ju.
Ikväll ska jag ut med tjejerna på jobbet å det ska bli så trevligt! Är ju mammaledig så det blir extra kul å snacka å skratta med dom, MEN jag har INGA kläder!!!
Får se vad jag kan göra åt saken. ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards