Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Linda - 13 februari 2013 16:17

Jaha då var det onsdag igen, ingen vägning imorse blev det. Idag har varit en bra dag med mys hos grannen å hennes pojk. Vi fikade med bara kaffe ;) Ikväll blir det mys och kalas med min bästa vän å hennes barn, tur jag skött mej under dagen ;)
Jag har återhämtat mej skapligt efter magsjukan å så klart gått upp lite igen efter den men så blir det ju alltid när man börjar äta igen, men det känns surt! Har så svårt å acceptera att det står plus på vågen! Jag förstår faktiskt inte att man rycker på axlarna å tänker att ja ja det är ok denna vecka bara å ta nya tag nästa... Då kommer man ju aldrig i mål... Hoppas verkligen inte att jag blir osams med nån bloggvän här i BOL men det är min åsikt å jag står för den. Men JAG har svårt att acceptera plus å det är kanske där MITT problem eller... styrka ligger...
Att aldrig vara nöjd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards