Alla inlägg under februari 2013

Av Linda - 11 februari 2013 14:11

Ha ha!! All in!! Har gjort två av Emmas miniutmaningar, 2 minuter plankan (uppdelat under 4 min) och 2x50 benböj... Shit vad otränad jag är!!! Benen är totalt stumma och det kommer bli en jävulsk träningsvärk i lår och mage denna vecka... Gött gött!!

Av Linda - 11 februari 2013 08:36

är 75,1kg. Helt ok. 74,5kg var ju utan en droppe vätska i kroppen... Men det hade ju varit trevligt å se 74,9kg men men, får satsa på det till nästa vägning då ;)

Av Linda - 10 februari 2013 21:42

Nu ligger vi skavfötters i soffan jag å min man, barnen sover i sina sängar. Helt utslagna pillar vi på våra telefoner istället för på varandra.... ( barnen sover ju för 17, det är ju då man får passa på... ) men inte ikväll. Magsjuka är fan jävulens påfund! Helt matt å slut. Har ätit rostat bröd å druckit cola å blåbärssoppa i tre dagar nu... Lär ju inte vara bra för vägningen imorn... Vågen visade ju 74,5kg igår... Hoppas det max står 74,9kg imorgon iaf.
Borde sova nu känner jag...

Hmm

Av Linda - 9 februari 2013 13:43

Nog var det effektivt på vågen med magsjuka... 74,5kg imorse, tyvärr blir det väl svårt å hålla detta... Men det kan ju vara ett ypperligt tillfälle å bryta dåliga vanor... Är ju inte så sugen på nått alls nu.
Får se hur det går på vägningen på måndag ;)

Av Linda - 8 februari 2013 15:28

Då var det dags igen... Den här gången magsjuka jag å flickorna. Det är ju för fan en nära döden upplevelse varje gång.
Tänkte härom dagen att jag kanske skulle behöva lite magsjuka för å få fart på viktnedgången ... Ska aldrig tänka så nå mer...
Snart kommer svärmor med cola blåbärssoppa å rostbröd...

Av Linda - 7 februari 2013 08:05

Yes!! Vågen visade 75,7kg imorse!! Wiii!!!

Av Linda - 6 februari 2013 18:57

Det är faktiskt rätt bra att det kommit massor med snö, för jag är hus vakt å måste skotta snö ;) jäklar vilken bra motion !
Idag visade vågen 2 hg upp så nu jävlar måste jag skärpa mej! Idag har det gått bra :)
Två långpromenader och som sagt snöskottningen.
Åh vad jag längtar efter å kunna säga att jag gått ner 20kg. Då tänker jag fan skriva det på fejjan ;) ! Så svårt ska det väl inte va!? Borde kunna säga det på min födelsedag :)

Av Linda - 5 februari 2013 17:16

Det går verkligen inte nå bra nu :( ätit flera dåliga frukostar å fikat kors å tvärs, helt utan anledning... Så dåligt gjort av mej! Tänker i samma stund som jag tar för mej av det onyttiga att jag verkligen inte borde men gör det ändå!!
Vad är det för fel??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Skapa flashcards