Direktlänk till inlägg 1 juni 2013

1 juni

Av Linda - 1 juni 2013 14:09

Idag var mitt mål att väga 66kg. Är 5-6kg tyngre än det...

Får dock inte glömma att jag gått ner 22kg på 10 mån...

Nu är det tråkigt, tränar riktigt bra, äter riktigt dåligt = vågen står still.

Fortsätta träna å äta bra borde ge bra resultat...

De senaste inläggen här är negativa å innehåller bara tankar om hur jag borde göra...
Men se då fan till å leva upp till det också då!

 
 
Ingen bild

Kattis

1 juni 2013 21:04

Meen är det inte just för att du tränar så himla bra som vågen kanske inte hänger med? Jag tänker på det här med att muskler väger mer än fett och sådär..

Linda

2 juni 2013 09:43

Jo det är väl det, men jag har ju varit så slarvig med matintaget så jag får väl skylla mej själv... Men jag tror ägglossning å mens håller på å starta igång igen så hormonerna slår volter i kroppen... Har noll kontroll på varken kroppen eller knoppen just nu....

 
Eleonor

Eleonor

2 juni 2013 13:14

Bra jobbat att gå ned 22 kg på så kort tid! Låt de sista kilona ta sin tid, dessutom tar det ett tag för kroppen att anpassa sig :)

http://thecrowandthebutterfly.blogg.se

Linda

2 juni 2013 14:29

Tack! Ja du har rätt men jag är en bråttom människa :)

 
södertös

södertös

2 juni 2013 22:51

Haha... läste dina andra inlägg med nu. Det är sjukt hur lika vi har det hela tiden.
Jag är också inne i en kräng period (hormoner) o min våg står med stilla..
Jag vill också ha resultatet nu!! eller gärna igår ;-)
Men denna gången är jag inte lika hård mot mig själv o låter det ta sin tid!
Så länge man går ner o inte upp så tycker inte jag att det gör något att man står stilla ett tag.
Va inte så hård mot dig själv!
Du o din kropp har gjort ett strålande jobb redan! + att du är en bra förebild/ inspiration till oss andra!
Tålamod min vän... tålamod!
Vi är bara människor o inga robotar ;-)

http://www.sodertos.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mojja

2 juni 2013 23:09

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 maj 2014 14:32

Okej mina tidigare strategier har ju inte funkat så bra... Nu tänkte jag styra om lite :) tänkte testa å byta ut onyttigt mott nyttigt stället för att förbjuda eller ta bort något :) låter ju bra iaf... Den 4:e maj tänkte jag börja ett löpprogram för...

Av Linda - 30 april 2014 12:18

Ja kära bloggvänner... Vad tycker ni? Ökat i vikt men håller måtten ändå... ? ...

Av Linda - 12 april 2014 22:15

Nu är jag redo igen att ta dom sista kilona till midsommar, nu är dom närmare bestämt 7 st! Jag har köpt boken sockerbomben i ditt huvud å hoppas på många bra tips! Tänker hålla stenhård diet och varva styrka med löpning o cykel. Nu ska jag fan visa ...

Av Linda - 5 april 2014 23:43

Fan vad sämst jag är!!! Har bara gått plus på vågen detta år! Får panik på riktigt snart! Väger nästan 72kg igen!! Jag som ALDRIG skulle över 70kg ever!!! Jo jävlar ja! Nu måste jag fixa till det här!!! Vågen får Max visa 65kg på midsommaraf...

Av Linda - 14 februari 2014 13:24

...blev det idag. 40 min 10km/h.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards