Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda - 18 oktober 2013 09:19

Tja!
Idag är det fredag och det är ju dags för cykel intervaller på gymmet, men inte idag! Idag ska jag köra mage med en PT! Wow undrar hur det kommer kännas i helgen...
Sist jag träffade henne var i maj. Sen dess har jag tappat 5 kg på vågen... BARA 5 kg! Känns faktiskt som mer, måste ju vara så att jag omfördelat kroppsmassan.
Ska hursomhelst bli spännande träningspass idag :)
Sen blir det mys med mammahäng med min bästa vän och lek för barnen.
Fredags fyyyyyys!
Fredags myyyyyys!

Av Linda - 16 oktober 2013 21:56

Usch det är verkligen så äckligt som det låter... Efter två graviditeter med gigantiska magar har jag tappat massor med kilon men huden har inte tightat till sej än...
På fredag har jag bokat träning med instruktör för att få tips på magövningar som kan lösa mitt problem. Har liksom fått en sån där ledsen navel... Vill ha en förvånad... Om ni fattar vad jag menar :)
Körde en del knäböj och utfall idag å jävlar jag har redan träningsvärk i rumpen!!
Vi ska på planeringsdag med jobbet 21 nov, till ett ställe med inomhus beach... Alltså kvällsklädsel = bikini... Gaaah! Lär fixa figuren ordentligt nu!!! Några av läkarna ska med... :0o!!

Av Linda - 15 oktober 2013 21:50

Nä det funkar inte för mej å springa på kvällen utan att äta efter... Får bli ätstopp efter 19:00 de dagar jag inte tränar kvällstid. Ikväll sprang jag 5,5km igen. Åt lite kvarg, nötter, banan och kanel efter.

Av Linda - 14 oktober 2013 21:12

Hmm, skulle ju inte äta efter 19:00 hade jag ju bestämt...
Men nu har jag sprungit en runda på 5,5km... Ska jag inte äta nått nu då..?
Funderar på det i duschen...

Av Linda - 13 oktober 2013 20:14

Varför inte köra - ingen mat efter 19:00 redan idag...
Japp så blir det!

Av Linda - 13 oktober 2013 08:55

Har inte vägt mej idag...
Gör det imorgon. Har ätit och druckit gott i helgen så säkerligen samlat på mej vätska och dessutom ägglossning på det.
Funderar på att försöka låta bli att äta efter 19:00 på kvällen. Tror jag har en del att spara in på det. Ska testa det från imorgon.
Idag blir det å packa å bära kartonger plus springa upp och ner i tvättstugan.
Bra motion!

Av Linda - 10 oktober 2013 20:46

Imorse krånglade lillasyster när jag skulle ut på morgonjoggen. Så det blev löpband på gymmet nu på kvällen istället. Intervaller 60 min lite drygt 8km. Helt ok när jag varit sjuk ett tag. Känns skönt i kroppen nu. Ska snart kolla Hela Sverige bakar på 7:an.

Av Linda - 9 oktober 2013 22:17

Japp nu är det dags att sova för imorgon blir det morgonpromenad 3/5 :)
Har inte vägt mej på två dagar nu, ska nog kolla imorgon.
Blev armar och mage i gymmet idag. Väntar in träningsvärken imorgon ;)
Nu ser jag till och med själv i spegeln att det hänt grejer med min kropp...
Börjar tycka om det jag ser... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards