Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda - 4 oktober 2013 20:32

Ingen bra vecka alls!!!
Ingen träning, pga förkylningen med halsont.
Mens med ett jävla sug efter godis och mjukt bröd.
Syns direkt på magen när jag käkar mjukt bröd...
Å igår knöla jag i mej lösgodis men med måtta....
Men fan!
Jag ska ju klara detta, ja under 60 kg, men ibland blir det så här.
Nu lär jag upp från den djupa dalgången! Å upp på toppen igen!
Jag vet att jag kan!!
Imorgon blir det PW före frukost.
Sen kokt ägg o kvarg med banan o kanel.
I dag mötte jag en granne nere på parkeringen som kommenterade att jag blivit så smal...
Tack käre granne!!!
Yes!!

Av Linda - 2 oktober 2013 15:14

Jag är expert på att sätta upp ett nytt mål strax innan det aktuella målet är uppnått. Så på nått sätt kommer jag aldrig riktigt ända fram... Bra eller dåligt? Tja, det funkar ju iaf. Tror att det är bra för då kan jag inte slappa till och förstöra det jag åstadkommit. Så nu när det är 1 kg kvar till första målet är det helt plötsligt 8 kg kvar...
Jajamän!!!

Av Linda - 1 oktober 2013 21:21

Å så jävla sugen på å träna!!!
Skulle träna järnet denna vecka var det tänkt, men icke sa nicke...
Pratade med min kostrådgivare igår och hon var riktigt imponerad att jag håller mej till planen trots sjukan. Jag är riktigt nöjd jag med!
Jag sa till henne att jag är orolig att musklerna minskar istället för fettet nu när jag inte kan träna men det är ingen fara så länge jag äter mina proteiner. Skönt å höra!
Nu blir det te och vila, så tråkigt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards