Direktlänk till inlägg 8 december 2013

Sitta still, vad är det??

Av Linda - 8 december 2013 12:42

Jag fattar faktiskt att vågen tickar nedåt, sitter ju inte still en sekund... (Förutom nu då, med bloggen o en kopp kaffe)
Vi ska ha en liten förfest för mannens jobb på lördag, å då vill jag ha skapligt fint... Oj oj oj!

Tänkte ha en svart tight klänning på lördag...
Denna vecka måste jag försöka
* dricka mycket vatten
* maxa proteinintaget
* dra ner på kolhydrater
* skippa mjukt bröd

Det är så sjukt viktigt för mej å se bra ut då, för att känna mej bekväm och vara snygg för min man.
Förra året vid hans jobbs julbord ammade jag å va fet...
Vill att han ska va nöjd med mej, för då kan jag åxå vara det...

 
 
Köttbullen

Köttbullen

10 december 2013 15:43

Förstår känslan! Men... är inte din man nöjd med dig som du är och som du ser ut redan nu? Min uppfattning är att killar är "nöjda" betydligt snabbare än man själv är. Och dessutom... om du måste va i en viss storlek för att han ska va nöjd så låter han inte som någon speciellt bra person, haha. :D

Du ska ju gå ner i vikt för din egen skull! Inte för någon annans. Men tja, jag förstår känslan. Hejar på dig!

http://viktigt50.wordpress.com

Linda

10 december 2013 16:25

Jo då han är hur nöjd som helst!!! Men jag vill att han ska få vara ännu mer nöjd i mina mått sett... Eller äh, blev krångligt det där... Kan garantera att han är den bästa!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 maj 2014 14:32

Okej mina tidigare strategier har ju inte funkat så bra... Nu tänkte jag styra om lite :) tänkte testa å byta ut onyttigt mott nyttigt stället för att förbjuda eller ta bort något :) låter ju bra iaf... Den 4:e maj tänkte jag börja ett löpprogram för...

Av Linda - 30 april 2014 12:18

Ja kära bloggvänner... Vad tycker ni? Ökat i vikt men håller måtten ändå... ? ...

Av Linda - 12 april 2014 22:15

Nu är jag redo igen att ta dom sista kilona till midsommar, nu är dom närmare bestämt 7 st! Jag har köpt boken sockerbomben i ditt huvud å hoppas på många bra tips! Tänker hålla stenhård diet och varva styrka med löpning o cykel. Nu ska jag fan visa ...

Av Linda - 5 april 2014 23:43

Fan vad sämst jag är!!! Har bara gått plus på vågen detta år! Får panik på riktigt snart! Väger nästan 72kg igen!! Jag som ALDRIG skulle över 70kg ever!!! Jo jävlar ja! Nu måste jag fixa till det här!!! Vågen får Max visa 65kg på midsommaraf...

Av Linda - 14 februari 2014 13:24

...blev det idag. 40 min 10km/h.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards